Tu ce experiență oferi clienților tăi?

De la culorile folosite, la muzică sau obiecte și proiectări deosebite, tot design-ul de astăzi este gândit în jurul valorii a psihologiei consumatorului de a crea o experiență care are mai multe simțuri decât gust.

Restaurante de tipul fast food folosesc calități de design planificate pentru a atrage clienții.

Cabine tapițate, o paletă de culori mai luminoase, un aspect curat, selecția atentă a posturilor de radio. Acestea pot fi toate componentele unui restaurant  mediu, dar e nevoie de mai mult de atât pentru a crea o experiență plăcută. De fapt, modificările de design ca acestea sunt de multe ori realizate cu scopuri strategice și subtile în minte.

f601ad0bb84ea4f1c92f9df1d62723c4Pentru că mai multe restaurante merg pe oferirea de servicii de lux și concurența devine mai acerbă pe zi ce trece, brandurile au descoperit ca psihologia de proiectare este esențială pentru îmbunătățirea experienței. În esență, restaurante, care au proiectat  în jurul valorii de “gust” fac acum apel la alte simțuri, precum vederea, auzul, miros pentru a influența comportamentul, a crește satisfacția clienților, loialitatea și pentru a capta simțul la un nivel mai profund.

Vederea este esențială pentru că creierul percepe semnale vizuale mai repede și atunci este una dintre cele mai importante calități atunci când vine vorba de design-ul unui restaurant.

Paleta de culori

Multe  restaurante încep cu selectarea unei palete de culori, și cu toate că culorile alese de multe ori se potrivesc cu  logo, acestea sunt, de asemenea, atent selectate pentru a obține emoții și acțiuni specifice de clienți. Roșu și galben, de exemplu, sunt cunoscute pentru a declansa subconstient foame și induce entuziasm. Aceste culori îndrăznețe, primare, în special atunci când sunt cuplate cu iluminarea puternică, pot crea o atmosferă deosebită.

http://design-seeds.com/index.php/search?hex=50bf95

http://design-seeds.com

Portocaliu reprezintă salubritatea și rodnicie, spun experții, și ea poate stimula, de asemenea, apetitul . Verde este folosit frecvent și simbolizează natura, prospețimea și sănătatea.

Deși albastru te poate face să te simți calm și relaxat, este de multe ori asociat cu alimente stricate sau toxice și pot suprima chiar apetitul. Nuanțe de pământ tonifiat neutre sunt adesea folosite ca un fundal în multe restaurante, fiindcă sugerează confort și familiaritate.

Dar nu numai culorile pot avea o influență vizuală asupra percepției consumatorilor. Open-space-urile (bucătăria deschisă spre ex)  sunt, de asemenea, importante pentru oaspeți. Permit oaspeților să vadă o mai bine ce se întâmplă în bucătărie și sugerează transparență și indicii de prospețime.

Muzică medie-tempo, pe de altă parte, este de folos fiindcă incurajează clienții să rămână într restaurant mai mult, și să consume mai mult.

 

Tags: ,

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.