Conceptul restaurantului tău

Conceptul de “restaurant” este într-o continuă schimbare. Fiecare detaliu creează face parte din povestea brandului. Tu ce doreşti să transmiţi prin brandul tău?

 

Restaurantele de azi cunosc o concurenţă acerbă, de aceea brandurile au descoperit că psihologia de proiectare este esențială pentru îmbunătățirea experienței oaspeților.

PIC120 Bright-Modern-Restaurant-Interior-Design-with-Yellow-Chandeliers-by-Lifeforms-Studio-505x336

Vizualul

Fiindcă ochii sunt primii care “percep atmosfera” prin culorile alese, texturi etc., designul este esenţial pentru un restaurant.

Multe restaurante încep cu selectarea o paletă de culori. Acestea sunt atent selectate pentru a obţine emoții și acțiuni specifice pentru clienți. Roșu și galben, de exemplu, sunt cunoscute pentru a declansa subconstient foamea și a induce entuziasmul. Aceste culori îndrăznețe, primare, în special atunci când sunt cuplate cu o iluminare puternică, poat încuraja chiar cifra de afaceri.

Portocaliul reprezintă salubritatea și rodnicia, spun experții . Verdele este frecvent utilizat în restaurante pentru că simbolizează natura, prospețime, și de sănătate.

Deși albastru pot face să te simți calm și relaxat, este adesea asociat cu alimente stricate sau toxice și pot suprima apetitul.  Nuanţele de pământ neutre sunt adesea folosite ca un fundal în multe restaurante, deoarece acestea promovează confort și familiaritate. Cercetările au arătat chiar că clienții consuma cantitati mari de produs, atunci când camera este vopsita într-o nuanta calda.

Dining-Room-Hospitality-Interior-Lighting-of-Zuckerellos-Restaurant-Fort-Lauderdale

Sunet

În timp ce vederea joacă un rol important în influențarea percepţiei şi comportamentului de consum, sunetul poate avea un efect şi asupra publicului ţintă pe care un anumit brand doreşte să îl atragă.

“Nu este vorba numai de nivelul de zgomot, ci de asemenea, tipul de zgomot”, spune Lombardi. Muzică energică, de exemplu, va atrage un public tânăr.

Muzica soft, clasică pe de altă parte,  încurajează oaspeții să rămână într-un restaurant mai mult şi să consume mai mult timp acolo, potrivit unor studii.

 

Tags: , ,

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.